En seg dag

Började dagen med att cykla från Johanna, har inte varit så här trött på länge,
Kommer hem och måste direkt gå till forex för att växla pengar inför min och min
mors Prag resa, som jag ser mycket fram imot. Svängde innom den lokala spelbutiken
på vägen hem och köpte mig lite Yu Gi Oh kort för att göra mig glad:)

Jag har kommit på mig själv med att vara väldigt seg och bitter på senare tid, jag
vet inte varför men jag har även tappat allt som har med kreativitet att göra, detta
är väldigt tungt för mig då jag har mycket att göra i skolan och där krävs det
att jag har mycket kreativitet och skaparlust. jag hoppas detta går över nu när
sommaren kommer, den gör mig alltid så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0